25 Ağustos 2008 Pazartesi

BAYKAL ERDOĞAN ATIŞMASI

BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN "YETİM HAKKI YEDİRTMEM" SÖZLERİNE CUMHURİYET HALK PARTİSİ GENEL BAŞKANI DENİZ BAYKAL'DAN YANIT GELDİ. BAYKAL, "YETİM HAKKI YİYENLERİN, YETİM HAKKI YEDİRTMEM DEMEYE HAKKI YOKTUR" DEDİ.

BAŞBAKAN ERDOĞAN MEMLEKETİ RİZE'DEN BİR MİLYON DOLAR RÜŞVET ALDIĞI İDDİA EDİLEN AKP GENEL BAŞKAN YARDIMCISI ŞABAN DİŞLİ'YE İŞTE BÖYLE MESAJ GÖNDERDİ. BAŞBAKAN'IN BU SÖZLERİNE YANIT İSE CUMHURİYET HALK PARTİSİ'NDEN GELDİ. AFYON'DA KONUŞAN DENİZ BAYKAL, YETİM HAKKI YEDİRTMEM DİYEN BAŞBAKAN'A FARKLI BİR MESAJ GÖNDERDİ. 

DENİZ BAYKAL : Başbakan'ın sağ kolu İstanbul'da plan değiştiriyor. Bir milyon doları cebine koyuyor. Sonra başbakan çıkıp yetim hakkı yedirtmem diyor. Önce sen yetim hakkı yeme. Yetim hakkı yiyenin, yetim hakkı yedirtmem demeye hakkı yoktur. 

BAYKAL, BAŞBAKAN ERDOĞAN HAKKINDA 13 TANE YOLSUZLUK DOSYASI OLDUĞUNU HATIRLATARAK ERDOĞAN'IN AKP GENEL BAŞKAN YARDIMCISI ŞABAN DİŞLİ'DEN HESAP SORAMAYACAĞINI İDDİA ETTİ. 

DENİZ BAYKAL : Şaban Dişli' den hesap sorabilir mi? Dişli Atv sorarsa cevap verebilir mi? Damadın başında bulunduğu şirket, devlet bankalarından ihaleleri aldı. Yetim hakkıyla kredileri aldı. Şimdi sabahtan akşama kadar AKP davulu çalıyor. Davulu dinleyecek millet oy verecek. Siyaseti karagöz oyunu olmaktan çıkarmalıyız. X


Hiç yorum yok: